Tummen upp för Rutstore

2012-01-26, kl 19:56:37 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Recensioner

Köpte för ett tag sen två underbara koftor från Rutstore, tyvärr gick den ena sönder efter tre användningar så jag mailade Rutstore och frågade om det gick att lösa på något sätt för jag älskar verkligen min kofta. Tillbaka fick jag ett mail att jag får en ny kofta och inte bara det, dom frågade om det fanns något annat jag gillade på sidan så skulle dom skicka det med som plåster på såren och fö att dom gillar min blogg.

Jätte trevlig kontakt, snabba på svar och ja vad ska man säga toppen service helt enkelt. Hade inte alls förväntat mig att få något extra men inte tackar man nej när det finns så mycket snyggt att välja på, Rutstore får fem av fem smileys av mig!


Kommentarer
Från: Carolina

Sån service gillar vi!

2012-01-27, kl 13:51:19
URL: http://carolina1979.se
Från: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Men gud vad snällt! :)

2012-01-27, kl 19:13:49
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<