Natti natti

2012-01-01, kl 08:10:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu ska jag äntligen hoppa i säng, men idag är jag inte ensam om att lägga mig så här sent (eller tidigt kanske jag ska säga) Var ett helt gäng på bussen som var på väg hem efter nattens festande, själv firade jag nyår på jobbet och kan inte alls förstå hur jag också orkade festa så länge en gång i tiden. För jo det var inte alls ovanligt att jag slutade festa vid den här tiden eller senare för den delen, nu räcker det med en natts jobb för att jag ska rinna ner i sängen lika utslagen som de som festat hela natten lång.

Gott nytt år på er mina fina läsare, jag hoppas vi får det lika bra 2012 ihop som vi hade 2011.


Kommentarer
Från: fanny jönsson

hej, vilka söta ungar du har !

har du avgett några nyårslöften för det nya året? :)

2012-01-01, kl 14:08:58
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<