Något trött idag

2012-01-29, kl 19:15:39 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Harley somnade sent igår och visst var den andra trollungen uppe och skuttade vid fem i morse igen, blev nästan en heldag hemma hos pappa idag och sen ringde telefonen så det blir jobb inatt. Försökte vila en stund innan men fick ingen riktig ro i kroppen så nu sitter jag och spelar bingolotto istället, om en timme går bussen mot jobbet och jag antar att jag kommer få hinka kaffe för att hålla mig vaken men det är det värt. Alla extra ören till bröllopet är välkomna, hoppas ni får sova gott inatt. Tjipp tjillevipp!


Kommentarer
Från: Alicia - Borrelia & Fobi

Åh, hoppas det går bra att jobba :)



Jag kikade in här för första gången nu, och måste bara säga att jag blir så förvånad.. du har liksom 130 följare på bloglovin eller något, men knappt några kommentarer. Jag tycker de får rycka upp sig lite ;P det gör faktiskt väldigt mycket att få kommentarer, tycker, jag det blir man glad av :) om det inte är elaka saker såklart :O

Men då får man liksom bevis för att någon faktiskt orkar läsa det man skriver och det är ju skoj :)



Måste också säga att jag tycker om de där hjärtana som sticker upp i headern, eller hur man nu ska säga xD önskar jag också kunde fixa en design, skulle verkligen behövas :P

2012-01-29, kl 20:57:53
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Uff, det lät jobbigt. Upp kl 5 och sedan jobba natt, phu!

2012-01-30, kl 16:27:17
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<