Kan ni gissa låten?

2012-01-01, kl 18:38:36 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Mamma: Kan du inte sätta på min låt, med han den där du vet den där som går på radion nu
Jag: Vilken då?
Mamma: Han är mörkhårig
Jag: Men hur går texten?
Mamma: Jag vet inte men han är mörkhårig.
Jag: Nynna melodin då
Mamma: Jag kommer inte ihåg men han är ju mörkhårig!

Jag kan tillägga att vi inte lyssnar på radio hemma och i bilen lyssnar vi på cd, på jobbet är ingen radio på och enda gången jag hör radio alls är när jag går i affärer som har radion på. Men jag satte ta mig fan på rätt låt på första försöket, har ni listat ut vilken det är än? Jag undrar om jag inte är lite synsk eller nått, rätt låt är



























Det är fasen inte dåligt av mig att lista ut det när allt jag har att gå på är att han är mörkhårig haha


Kommentarer
Från: Martina

Haha jag tänkte på Saade och Popular.... fast Moves like Jagger är ju bra mycket bättre haha

2012-01-01, kl 20:45:43
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<