Kan det vara tänder?

2012-01-29, kl 00:02:48 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Trollungarna 2012

Funderar på om det kan vara tänder på g hos Harley, han har varit lite små knepig i magen i flera dagar. Verkar ha ont igen, vill inte sova och dregglar som jag vet inte vad. Själv är jag trött så in i och har inte alls lust att sitta uppe med vaken bebis även om han visserligen är glad just nu och bara flinar åt mig, Bella bus började nämligen sova i sängen för stoooora flickor för en vecka sen och kom in och väckte mig och Jonny vid fem i morse. Tur att hon tittar på barnprogram en bra stund mellan oss innan hon tycker det är dags att gå upp och leka men lika trött är man för det.

Funderar på att ge Harley lite alvedon eller gnugga det på tandköttet, men å andra sidag känns det onödigt om det nu inte är tänderna han har ont av. Han kanske bara är lite extra kelsjuk och pigg just nu. Får fundera vidare en stund och se om han behagar somna snart.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<