En underbar dag trots allt

2012-01-16, kl 22:40:05 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bye bye fatso

Trodde efter min halva natt på akuten att det skulle bli en riktig skit dag, men ack så fel jag hade dels så fick jag ju på mig mina nya snygga nya jeans men jag har även klarat av 45 minuter bas pass på friskis och 40 minuter på gymmet. Känns så jäkla skönt att komma igång med träningen nu, har även strukit mitt nästa delmål på min "lilla" kylskåpsklapp idag så det blev ju en bra dag trots en natt på akuten och en krockad bil...


Kommentarer
Från: Anonym

Kan du inte skriva hur du ändrat din kost osv :) vore super kul, även jag försöker gå ner ett par kilo men känner att insperationen ligger på noll tyvärr ;)

2012-01-16, kl 22:57:29
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Hallå sötan! Du har en award i min blogg <3



ååå vad glad jag är för din skull sara, du anar inte! men du... jag kommer snart neråt jag också! jag ska kunna ha L innan mars månad är slut, så dä så ;) men vadå krockad bil???



2012-01-17, kl 00:25:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Sara, mamma till tre små troll

Ska se om jag inte kan knåpa ihop ett inlägg tills ikväll :)

2012-01-17, kl 09:57:05
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<