Det satt fint

2012-01-22, kl 17:23:41 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt
Nu ä det hårdträning som gäller, har moffat i mig både chips, cola och cheesecake i helgen. Det satt fint I magen, det värsta är ju bara att det inte är lika fint när det sätter sig PÅ magen. Blir skit svårt att få in några gympass i veckan mellan allt annat men jag får väl åka ner till mamma och låna hennes crosstrainer istället, frågan är ju bara om jag överlever. Min koordinationsförmåga är ungfär minus 10 så jag får inte riktigt ihop armar och ben samtidigt, nu är det åter til kalaset en stund och ikväll kommer vinnaren upp i tävlingen.

Kommentarer
Från: Pappan Anders

Jag håller med, i kistan klirrar(?)/Läs; sitter) de gött men inte utanför,hehe.

Kollar man in min mage ser de ut som de väntas en tredje krabat :-/

Ha De!

2012-01-22, kl 21:25:29
Från: Sara, mamma till tre små troll

Haha ja samma här,ser ut som vi snart får både en liten fyra och femma :O haha

2012-01-22, kl 22:10:46
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<