Dags att väcka trollungarna

2012-01-03, kl 07:30:04 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Dom ska göras iordning och skickas till dagis och sen får jag äntligen krypa ner i sängen, har nog aldrig längtat så mycket efter sängen som nu. Har träningsvärk i benen eftersom jag fick jogga ner till jobbet igår då jag missade bussen, är inne på lite över ett dygn sen min senaste klunk cola och har huvudvärk för det. Usch avvänjning är inte alls roligt men jag vet att härdar jag bara ut några dagar till så blir det lättare (låter som jag pratar om en helt annan slags cola nu haha) Tjipp tjillevipp mina vänner vi hörs lite senare.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Vet du, nu efter nyår är det hårt mot hårt. Bra att du skippar colan gumman! Jag har lagt allt sånt åt sidan nu, pulver i några veckor - med risk för fusk på fredag och söndag då :P Annars är det ren kur :P

2012-01-03, kl 07:36:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Maria mamma till Tilde och Minnah

åh va skönt å sova :) somnade själv kl fem i morrse och sen vakna jag vid tjugo över åtta :)

2012-01-03, kl 13:19:31
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<