Ahhh abstinens

2012-01-03, kl 20:37:20 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Huvudvärk from hell just nu! Helst av allt vill jag bara lägga mig och sova igen och det har jag velat sen jag gick upp ungefär, badade tillsammans med trollungarna innan och då släppte det lite men det höll inte många minuter vill jag lova. Är sekunder ifrån att skicka ner Jonny till macken eller nått så jag kan få en cola men jag ska inte, jag ska sluta ännu en gång och den här gången ska jag sluta för alltid.

När jag sen känner att jag har det under kontroll är det klart man kan ta ett glas till fredagsmyset ibland men inte än, förbannade huvudvärk och träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<