T-shirt50

2012-02-19, kl 05:26:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Sponsrade inlägg

Följer ni modet? Jag måste ärligt säga att jag har noll koll på vad som är modernt just nu, min garderob är överfull av mjukisbyxor och långlinnen/T-shirts. Det jag vet är modernt nu passar jag ändå inte i så jag skiter i att hålla koll på resten, en gång i tiden såg jag bra ut i andra kläder med och då följde jag modet lite mer kanske men med en twist av Sara. Jag har aldrig velat se ut som alla andra eller passa in med mina kläder, jag tar på mig det jag tycker är snyggt.

Som de flesta tonåringar gick jag igenom en slags identiteskris då jag bytte stil lika ofta som jag byter underkläder, ja jag lovar jag bytte stil dagligen. Än idag håller väl den här identitetskrisen i sig eftersom jag fortfarande inte kan hålla mig till en stil, inte för att jag inte vet vem jag är men för att det finns så mycket snyggt att välja på. Som jag nämnde så innehåller garderoben mest mjukisar just nu men det är för att det mesta snygga inte finns i min storlek, köpte ju nyligen ett par jeans vilket jag inte använt på säkert fem år och fler nya kläder ska det bli när kilona fortsätter rasa. Vem vet snart kanske jag står där och är värsta modenörden men tills dess håller jag mig till bekväma kläder.

Men för att vara ett träsktroll följer jag ovanligt många modebloggar, eller modebloggar och modebloggar modemedvetna människor som bloggar kanske jag skulle säga för huvudsaken av innehållet i de flesta är kanske inte just mode men bra ser dom ut i alla fall haha.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<