Men vad är det här?

2012-02-17, kl 19:03:16 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Både mitt paint och mitt photoshop har lagt av och jag sitter och försöker knåpa ihop en tävlingsbild! Får försöka klura ut något men det går väl säkert, snart är det i alla fall dags att gå till jobbet. Vi har haft lite fredagsmys i form av att dega, det blev både lejon, tigrar, apor och elefanter gjorda. Härliga små barn, även lite kakor bjöd dom mig och Jonny på men ja jag vet inte om jag vågar äta gröna kakor haha. Men nu blir det lite mer fredagsmys med kidsen innan jag drar iväg.


Kommentarer
Från: Florina

Hej hoppas du har haft en fin morgon :)

Ville bara säga att jag har en liten klicktävling på bloggen. Alla som klickar på den översta bildlänken vinner en länk och en kommer även att lottas ut och få ta del av mina 400+ läsare i min meny i 3 dagar :)

kram!

2012-02-18, kl 12:32:17
URL: http://florinas.blogg.se/
Från: ENDENISE

haha ladda hem det igen då? :D

2012-02-18, kl 19:26:27
URL: http://endenise.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<