Mamma mys

2012-02-19, kl 07:06:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Jonny jobbar och jag jobbar så farmor Yvonne har trollungarna i helgen, det betyder att jag slipper vänta en timme på bussen varje morgon och istället kan spendera helgen med lite mamma mys. Det är därför jag inte spenderar så mycket tid här inne just nu, det enda jag gjort i helgen är jobbat, sovit, pluggat och myst med mor min. Nu är det bara en natt kvar på jobbet sen är jag lite ledig igen, eller jag inte ledig men ledig ifrån jobbet skolböckerna hinner jag verkligen inte ta en paus från nu. Uppgifter ska in och prov ska skrivas, fy fan va skönt när det här är över sen. Att plugga heltid samtidigt som allt annat ska rulla på som vanligt var nog inte min smartaste idé men å andra sidan blir jag klar fortare, det känns som jag håller på att drunkna just nu för jag hinner inte med mig själv men snart så då jäklar ska jag stanna upp och bara njuta!


Kommentarer
Från: ENDENISE

sv: goooogla haha :D

2012-02-19, kl 12:51:20
URL: http://endenise.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<