Då var det bara att försöka sätta ihop nya planer för dagen

2012-02-16, kl 08:18:24 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Tanken var att plugga järnet idag för att få in de sista uppgifterna och faktiskt lära sig något innan provet nästa vecka men nej det verkar inte bli så, Bella har klagat på magont hela morgonen från stunden hon gick upp så det blir hemma dag för alla tre barnen idag. Ska Bella vara hemma kan lika gärna Jadie vara det med för det går inte plugga med någon av dom här, däremot funderar jag på att smyga iväg en kortis till gymmet nu istället. Skyndar jag mig hinner jag med ett snabbpass innan Jonny ska till jobbet, böckerna får helt enkelt vänta till kidsen sover.


Kommentarer
Från: Johanna

Hoppas du fick något pluggat idag :)

2012-02-16, kl 16:04:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<