Blödning

2012-12-20, kl 22:49:50 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Gravid med lilla loppan

Började blöda idag igen, hjärtat i halsgropen! Men jag var som tur var på rätt ställe, hos barnmorskan för ett tidigt ultraljud och allt var bra med lilla loppan. Dom vet fortfarande inte vad blödningarna beror på men det har inget med liten att göra som tur är, däremot kunde hon se att jag kommer blöda igen då det fanns en blödning där som kommer "tömmas" snart men förhoppningsvis behöver jag inte få hjärtsnurp då när jag fått bekräftat två gånger att blödningarna inte kommer ifrån liten eller däromkring.


Kommentarer
Från: Michaela Lejonberg

Å grattis. Hoppas allt går väl<3<3<3

Svar: Tack :)<3
Sara

2012-12-20, kl 23:06:14
URL: http://familjenlejonberghjorth.se
Från: Fröken M

Skönt att få höra det, men ändå obehagligt !! Hoppas du ska slippa oroa dig för sån "skit" snart ! kram

Svar: Ja jag hoppas det med, vet ju att vissa blöder till och från hela graviditeterna utan att det är något speciellt men det känns inte alls bra :/ man kan ju alltid hoppas att blödningen hon hittade var den sista :) Kram
Sara

2012-12-21, kl 09:23:28
URL: http://frokenmela.se
Från: Emma

Min syster blödde också till och från sista graviditeten , men det berodde på att där skulle varit en tvilling men dog mycket mycket tidigt! :/
Hoppas allt blir bättre för dig, och skönt att allt är bra med liten :)

Svar: Här verkar det vara utanför det blöder, hoppas det slutar snart men känns skönt att allt sett bra ut iaf :)
Sara

2012-12-21, kl 21:20:27
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<