Tvätt

2012-08-23, kl 16:53:55 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt
Jisses vad mycket tvätt det finns, har varit lat på sist tiden och inte vikt in tvätten utan lagt den i ikea kassar istället och det tog faktiskt en bra stund att vika in allt nu. Varje gång är det samma sak, nu kommer jag vara duktig och vika in tvätten i några månader och sen blir jag lat igen och lägger det i mina ikea kassar sen blir det timvis med tvättvikande igen. Skärpning Sara så jäkla svårt är det inte att vika in tvätten på en gång!

Kommentarer
Från: Anonym

Låter bekant det där :P

2012-08-24, kl 14:56:05
Från: Maria

Känner igen det där med dessa ikeakassar. Till slut är dom överallt och det blir jättejobbigt att vika in det :-P

Svar: Jo det blir ju det, men än så länge har jag lyckats vika in tvätten utan att slänga ner det i mina ikea kassar den här gången, får väl se hur länge det håller i sig :P
Sara

2012-08-25, kl 08:46:17
URL: http://mariia84.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<