Som utlovat, kryssningsbilder!

2012-08-28, kl 01:13:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara
Har haft fullt upp med jobb, bröllopsplaner och shopping idag men har man lovat så har man lovat. Lite bilder från ett helt underbart dygn på mammabloggkryssningen, vill börja med att tacka fina Johanna för "the perfect match" med Becca. Vi tycker och tänker likadant och tydligen ser vi likadana ut med haha, har fått höra både en och tio gånger att vi ser likadana ut och ja det går inte förneka lite lika är vi allt. Min faster tycker det, mormor utbrast men ni ser ju ut som varandra, Jonny höll med och Beccas pojkvän hade sagt att dumpar hon honom så finns det ju en till hon haha. Så tack underbara älskade Johanna och Becca för ett fantastiskt dygn och självklart tack till alla andra mammabloggkryssare som hjälpte till att göra det fantastiskt, det toppade verkligen förra året vilket jag inte trodde var möjligt.
 
Vi får väl ta lite bilder i taget, men vi tar det väl från början?
 
Madeleine & Johanna hälsar alla välkomna delar ut hyttnycklar och snygga blomkransar för att vi på mammabloggkryssningen lätt skulle känna igen varandra ombord på båten, till mig hade dom ordnat en liten överraskning. En väska från birka fylld med lite smått och gott (väskan är av märket burrberry, i den fanns två muggar från Salvador dali, sb12 drops, ett laptopskydd från DKNY & shower gel, parfym och bodylotion från moschino) och en tiara från Johanna, är man blivande brud så är man!
Becca behövde en stor drink så vi började vår kryssning tillsammans med en "välkommen ombord", en stor stark och en jäger. Vi upptäckte ganska snabbt att ingen av oss dricker jäger egenligen men det gick ner ändå och det vet i fasen om inte båten började gunga redan innan vi lämnat hamnen haha.
Efter det var det dags för mingel och vi fick varsin riktigt välfylld goodiebag, ikväll orkar jag inte gå igenom allt men jag gör det en annan dag, tills dess får ni vara nöjda med bilder.
Nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka med morgondagens jobb men jag ska försöka bjuda på fler bilder från kryssningen i morgon, natti natti.
 
 
 

Kommentarer
Från: ♥ Sojka ♥

sv:Såg fram emot att träffa dig med igen!! :( Hoppas vi får tillfälle snart ändå! Hoppas ni hade skit skoj! <3 Kram!

2012-08-28, kl 12:19:22
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: Johan

Hahah öl och jäger är ju en kryssningsklassiker :D

Svar: haha ja det kanske det är :P
Sara

2012-09-20, kl 17:19:07
URL: http://xn--parfymerpntet-kfbn.se/dkny-parfym/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<