Magsår

2012-08-30, kl 15:08:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bröllop
Det är vad jag kommer få av det här, dra åt hel#@!% vad stressigt det är dagarna innan! Sitter vid datorn nu och sätter ihop vigselprogram och lite annat roligt till festen. Ska skriva ut ungefär 100 blad och på första papperet för att testa hur det ser ut märker jag att färgen i skrivaren nästan är helt slut, underbart!
 
Jonny blev för övrigt kidnappad för ungefär en timme sen och en tur på bussen med barnen själv känns inte som ett alternativ idag eftersom det varit gnäll sen vi kom hem, tacka gudarna för att Michelle är på väg hit och är snäll och springer in och köper bläck till mig. Men nu måste jag fortsätta planeringen, det är aningens hektiskt här nu.
 
Det är visserligen mitt fel att det är aningens hektiskt nu, jag har lagt aldeles för mycket energi på jobb, att vara ledsen, besviken och stressad över vänner som sviker, leveranser som inte kommer fram osv istället för att lägga krut på det jag faktiskt kan påverka men så är det när allt ska hända på samma gång. Att gifta sig är ungefär som att vara gravid med första barnet all over again, man märker verkligen vilka som är ens riktiga vänner!
 
Nej slut med babbel och tillbaka till planeringen!

Kommentarer
Från: Becca

Andas gumman!! allt löser sig tillslut! <3 Som vi sa på båten, vad vore ett bröllop utan lite kaos :p

Det viktigaste e väl att du svarar JA och säger rätt namn imorgon :) haha annars kan det nog bli en aning pinsamt :p

Hoppas allt flyter på nu som det ska!
Massa kramar! Och hoppas att du får en underbar dag imorgon! Det förtjänar du!! <3

Svar: <3
Sara

2012-08-31, kl 12:59:53
URL: http://nightquest.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<