Längtar tills i morgon

2012-08-14, kl 23:41:08 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara
Nog för att det har varit mysigt att vara hemma med min trollunge, vi har hittat på saker i den mån hon orkar men det har mest blivit mys i soffan och filmtittande för oss. och även att det har varit jätte mysigt att få lite bara Bella och mamma tid i större utsträckning än vanligt längtar jag tills i morgon, då är det Jonnys tur att vara hemma och min tur att gå till jobbet. Jag känner mig så otroligt seg när jag bara går hemma, jag vaknar liksom aldrig till ordentligt och det är nog det jag längtar till, att få vakna!
 
Imorgon är min sista dag på jobbet, eller i alla fall min sista dag på mitt schema. Snart börjar jag mitt nya jobb och nästa vecka är det dags för bredvidgång, jag kommer absolut sakna hemtjänsten men som det ser ut nu kommer jag fortsätta hoppa in extra ibland. Nog om det nu börjar det bli dags att dra sig sakta mot sängen, måste ju som sagt upp i morgon igen.
 
Världens finaste trollungar

Kommentarer
Från: Becca

Haha Nä då e inte besviken! Ska bli så kul! :)

Ja, långt hår kan va jobbigt om man inte e van. :P

2012-08-14, kl 23:44:04
URL: http://nightquest.blogg.se
Från: Becca

hahahaha.. akta så ingen blir skadad :P När jag jobbade inom industri då man absolut inte fick ha utsläppt hår gjorde jag ofta inbakadfläta... ganska så bra, då fick man snygga lockar när man släppte ut de :)

Kläder... nääää det e ett stort dilemma för mig. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig.... blir väl någe.... svart som vanligt :P Om jag känner mig rätt så kommer jag komma med halva garderoben och byta om ca 40 ggr innan jag lämna hytten ;P

Om du känner att könningen inte riktigt e du så kanske du ska välja någe som e du... eller?
De kläder jag visade min kille vad jag tänkte ha på mig va tydligen inte populärt hos han.... så jag e tillbaka till ruta ett med kläder... :(

2012-08-15, kl 00:14:40
URL: http://nightquest.blogg.se
Från: Sandra - mamma till Arvid & Gustav

Vart gör du av lillebror på dagarna :)?

Svar: Antingen har jag eller Jonny honom om vi jobbar olika pass eller så är han hos mormor, farmor, gammelmormor, moster, faster eller en vän men i oktober början han på dagis.
Sara

2012-08-15, kl 10:11:33

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<