Idag ska jag till ett utav mina favoritställen

2012-08-28, kl 12:55:02 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara
Nog lockar det att fortsätta sitta framför datorn i morgonrock, japp jag sitter här utan kläder än. Barnet sover som sagt inte på nätterna längre och tillsammans med stress kring brölllop och allt som gått fel kring det fungerar jag inte så bra, jag orkar helt enkelt inte. De vanliga sömnproblemen har kommit tillbaka som gör att jag inte kan somna hur jag än vrider och vänder mig i många många timmar och när man äntligen håller på att somna vaknar barnet, när jag väl går upp då så orkar jag inte göra något mer än nödvändigt.
 
Men det var ju inte det vi skulle prata om, det lockar som sagt att sitta kvar men idag är det dags för jobb på sjukhuset och det kan ingen trötthet i världen stoppa mig från. Jag äskar det verkligen, så nu är det väl bäst att hoppa i kläderna och ge sig iväg. Ikväll när jag kommer hem lovar jag att vi gör en fortsättning med kryssningsbilderna.

Kommentarer
Från: Katarina

Hoppas att du haft en bra dag.

Trevlig blogg för övrigt!

Häls. K

2012-08-28, kl 15:22:18
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<