Blääääää

2012-08-05, kl 17:50:27 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Lite så känner jag mig nu, trött sliten och med massvis att göra. Jag är knappt här längre och skriver, läser alla era fina kommentarer men hinner och orkar inte skriva. Det händer massvis just nu, både jobb och bröllopsplanering. Ingen sömn på natten och trollungen hostar fortfarande ordentligt. Jag är förkyld och mina härliga bölder är tillbaka i morgon måste jag hitta några minuter att ringa vårdcentralen på, både jag och Bella behöver varsin tid men när ska man hinna det när man bara jobbar. Älskar mina jobb men det kan vara lite mycket ibland när det finns en miljon saker runt omkring, skönt att det lugnar ner sig i september i alla fall. Bara en månad kvar nu...

Kommentarer
Från: Michelle

Hon har väl inte astma? :/ min astma gjorde sig ju alltid till när jag var förkyld även om det inte märktes annars.. Långdraget och jävligt!

Svar: vi var ju på vc och allt lät bra överallt:/ borde inte ventolinet hjälpa för astma med i så fall för det hjälper ju inte ett skit mot hennes hosta :(
Sara

2012-08-05, kl 21:33:18
URL: http://Mammasnovalie.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<