Beslutsångest

2012-08-24, kl 18:43:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt
Som vanligt har jag lite beslutsångest inför kläderna, har packat ner massa olika kombinationer till mammabloggkryssningen men vet inte om jag är helt nöjd med någon. Sen kommer ju det här med skorna med, jag kan ju knappast ha med mig hela min uppsättning med skor. Måste nog filura på det här en smula till, beslutsånest beslutsångest.
Ser riktigt mycket fram emot att få träffa Becca som jag ska dela hytt med, har spenderat mycket tid åt att lusläsa hennes blogg sen Johanna avslöjade att det var henne jag skulle spendera mitt dygn med. Verkar helt klart vara en pärla i min smak och jag har fått höra mycket gott om henne från Johanna, och ja säger Johanna att det kommer bli kanon då blir det det!
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<