Veckans vara

2012-04-10, kl 23:36:11 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Som ni vet håller vi på att totalrenovera flickornas rum just nu, gamla möbler blir nya med lite färg. Det ska målas tapetseras en fondvägg och annan inredning ska införskaffas, bland annat lite hyllor att ha böckerna på och det är här veckans vara hos minimango kommer in. Denna veckan är det dom otroligt söta bokstöden som jag länge suktat efter, ugglorna är min klara favorit men dom andra är ju så häftiga med. Dom här ska finnas i flickornas rum så är det bara!

Fram tills den 16 April säljs nu bokstöden för endast 379kr istället för ordinarie pris på 449kr, skynda och fynda för lagret kan ta slut!


Kommentarer
Från: Nett

Så söta, jag såg dem i en annan blogg nyss. Jag har virkat sådana ugglor inte som bokstöd då, men något som man kanske skulle ta och göra :)

2012-04-11, kl 07:14:16
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Från: Petra

Dom e så läckra

2012-04-11, kl 08:44:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<