Vår nya soffa

2012-04-10, kl 15:24:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Vår gamla soffa var nedsutten, sliten, sönderklöst av katter och bestämde sig för att gå sönder så man satt snett för ett tag sedan. Nu var min mormor så snäll att hon gav oss sin soffa när hon skaffade en ny igår, allra helst vill jag ha en svart soffa men den här passar in riktigt bra eftersom vi har så många röda detaljer i vardagsrummet. Men det som är det bästa med soffan är att den inte är ett dugg nedsutten, sliten, sönderklöst eller sne!

Tyvärr ville kameran inte samarbeta med mig när jag försökte ta ett kort på hela den gamla soffan eller den nya för den delen det blev bara stora svarta klumpar, men ni får fantisera ihop hela sofforna haha.

Gamla soffan

Nya soffan


Kommentarer
Från: Petra

Härligt med ny soffa. De vill jag oxå ha

2012-04-10, kl 19:28:30
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<