Som ni kanske märker så mår jag inte så bra just nu

2012-04-23, kl 23:43:14 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Än en gång så händer allt som inte får hända och givetvis allt på samma gång, det är en jobbig tid just nu och vissa dagar är det till och med jobbigt att andas. Någon i min närhet har svikit mig något så kopiöst mycket att jag knappt vet vad jag ska tro, inte med mening men besvikelsen är så stor då det verkligen sårade mig. Det i kombination med allt annat som händer just nu gör att jag inte riktigt fungerar som jag ska, eller jo jag fungerar men det känns som jag går på autopilot just nu om ni förstår hur jag menar.

Känner mig nära bristningsgränsen igen, men jag ska fortsätta andas och ta mig igenom det här med. Mina tre små ljus i livet hjälper mig genom det här, mina underbara trollungar och som tur är några riktigt goda vänner.


Kommentarer
Från: Sandra - mamma till Molly

Låter verkligen inte kul för dig! Skickar en stor kram till dig och hoppas att du snart mår bättre! :)

2012-04-24, kl 00:12:46
URL: http://surrovich.blogg.se/
Från: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Alltså.. ja du får säkert höra detta varje dag men din blogg är så mysig :) Kram Kram

2012-04-24, kl 01:40:15
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Från: Petra

Men älskade vän. Vad har hänt?

kramar

2012-04-24, kl 22:37:23
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<