Ska det aldrig sluta?

2012-04-25, kl 12:08:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Sitter och försöker plugga nu med huvdvärk en näsa som rinner som om det vore västa tsunamin där inne, en hals som svider och en hosta som inte är från denna värld. Jag missar aldeles för mycket av praktiken om jag inte blir frisk snart, men det är ju bara att inse att jag kan inte komma upp till sjukhuset så här då blir jag nog inlagd själv. Nej riktigt så illa är det inte men jag kan definitivt inte vårda någon på ett hygieniskt sätt nu, men jag vill verkligen till praktiken.

Det är näst sista veckan och jag har missat hela den, idag skulle jag få gå med en sjuksköterska och göra massa roliga grejer men det missade jag med, fy fasen för att vara sjuk. Speciellt just nu, jag har inte tid att ta igen det jag missar heller eftersom jag börjar mitt vik men det måste jag ju. Dels för att det är roligt men även för att få ett rättvist betyg, hanledaren var supernöjd med hur duktig jag är (klappar mig själv på axeln nu) men jag vill ju ändå visa att jag kan ännu mer och att jag lär mig och kan utvecklas.

Suck suck och åter suck, pimplar i mig te i mängder och hoppas på att bli frisk nu.


Kommentarer
Från: Gunilla

Du måste ta hand om dej själv.

Sluta stressa, jag vet det är inte lätt.

2012-04-25, kl 16:13:20
URL: http://www.guladesign.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<