Schampo & Balsam

2012-04-28, kl 16:22:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Recensioner


Jag fick hem ett paket med produkter från Australian bodycare som jag nu har testat, och jag är riktigt förtjust i dom. Snart kommer jag även tävla ut några produkter till er läsare men jag tänkte att ni kanske vill höra vad jag tycker först, klicka gärna på dom länkade orden för att läsa mer om produkten och den fantastiska Tea Tree Oil som produkterna innehåller.

Schampo
Deras schampo luktar verkligen friskt
, lite eucalyptus aktigt. Något som verkligen gör mig glad är att jag efter en veckas användande inte har något kli i huvudet, jag har testat alla möjliga schampon mellan himmel och jord men det kliar näst intill alltid eftersom jag har väldigt känslig hårbotten. Jag har eksem i hårbotten det förklarar det mesta, jag kliar och kliar tills det blöder och börjar klia ännu mer men inte nu. Jag har som sagt använt det i en vecka och är jätte nöjd, inget kli, håret blir friskt och riktigt rent och jag slipper se ut som hej-kom-och-hjälp-mig i håret.
5 av 5 Smileys


Balsam
Precis som med schampot så luktar det jätte gott
, man känner sig nästan lite extra rent när man går runt och luktar lite mintigt. Håret känns riktigt friskt efter en sån här rengöring och det blir glansigt och lätt att kamma ut, litet litet avdrag på poäng då jag gärna hade fått snäppet mer lättutkammat hår utav det. Det blir lättare att reda ut inte för den sakens skull men snäppet bättre hade jag velat ha, är nog lite bortskämd. Men egentligen får jag lära mig välja mellan silkeslent hår och kli i hårbotten och då är ju valet väldigt lätt, klilös gå helt klart först!
4 av 5 Smileys


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<