Måste uppdatera barnens album

2012-04-18, kl 21:15:02 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

I Bellas album har jag kommit nästan till ettårsdagen och i Jadies är jag precis förbi bebistiden, Harley har jag inte ens köpt ett album till så jag kände att det var dags att uppdatera lite så jag slipper sitta där en dag med fem år att ta igen. Michelle tipsade om att man kunde framkalla 100 bilder gratis på Fuji och endast betala frakten på 29kr så jag slog till och beställde lite fler för att hinna ikapp, det blev bara 215 bilder så nu har jag jobb för ett tag när bilderna kommer hem.


Kommentarer
Från: Petra

Ja varför e man så dålig på att fixa album & dyl till andra barnet? Får ångest nu

ses snart

kramar

2012-04-25, kl 21:03:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<