Letar lägenhet

2012-04-15, kl 12:16:58 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Sitter och kikar efter lägenhet lite smått och vi ska titta på en lite större fyra i veckan, känner att jag vill flytta till en större fyra eller allra helst en femma och inte inom det området vi bor nu. Ni som läser och bor i Jönköping kan väl hojta till om ni vet något ledigt i Huskvarna/Jönköping, vi får se hur det blir. Vill ju hemskt gärna bort härifrån och bo i en lägenhet med större rum, planlösningen här är inte den bästa enligt mig. Den är jätte fin lägenheten men rummen känns så små eftersom det är så mycket hall och vardagsrum här, men ja som sagt hojta till om ni vet något.


Kommentarer
Från: ♥ Sojkas framtid ♥

Ha ha ja jag tänkte likadant! haha hur mycket kan man vara allergisk mot men gissar också att det var tejpen och nu när mannen tog av det så var det så lättnad men fan vad det gjorde ont! aj!! :)

kram!

2012-04-15, kl 13:13:06
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-15, kl 16:10:49
Från: Linda

Men vad spännande vart ligger den 4:an?? Nej dessa lägenheter är INTE bra planerade.. Det håller jag med om! Vi har ju en trappa mitt i vardagsrummet som tar upp en massa space...!!

2012-04-15, kl 22:37:47
URL: http://lindasalltelleringet.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<