Känns bra

2012-04-16, kl 22:39:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Det kändes väldigt positivt på arbetsintervjun idag så nu är det bara att hålla tummarna, vi skulle höras under veckan och jag känner att jag inte alls vill vänta egentligen haha. Men nu får jag snällt stå ut ett par dagar känner jag, chefen verkade i alla fall jätte trevlig och det hade ju varit så skönt att ha ett fast schema även om det bara blir för ett tag. Håll tummarna för mig! Nehe dags att tänka på annat en stund så jag tar ett parti hidden objects med Jonny the man innan det är läggdags i morgon väntar en ny dag på praktiken och det blir bara bättre och bättre där.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<