Jag tycker det kan bli imorgon redan nu

2012-04-22, kl 11:59:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Fortfarande superförkyld och nu magvärk på det med, almänt trött i kroppen och helt utan ork idag. Jonny kommer inte hem förrens halv nio ikväll och jag känner att jag hade behövt lite sällskap just nu, men jag ska försöka masa mig ut till sandlådan som ligger tre meter utanför ytterdörren så trollungarna håller sig nöjda. Egentligen hade jag bara velat dra täcket över huvudet och sova tills i morgon, måste bli frisk nu för jag kan inte missa massvis på praktiken men som jag mår nu kan jag verkligen inte gå i morgon.

Dags att klä på kidsen ytterkläder, själv ska jag spendera dagen i min ziperall med en kopp te...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<