Inte bra

2012-04-30, kl 07:36:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Hostig, snorig, slemmig och ont i magen känns som det kommer bli en underbar dag på praktiken, skit samma måste gå dit nu och visa att jag vill ha mitt betyg och att jag kan. Vore ju hemskt tråkigt om min handledare tror att jag bara skiter i praktiken nu för jag fick en bra halvtidsbedömning, lika bra att packa väskan full med ipren och andra növdändigheter så jag klarar dagen.

Ikväll blir det den traditionella grillkvällen hemma hos pappa, ska bli kul att träffa honom efter hans resa nu. Allra helst hade jag ju velat följa med på den där kryssningen men det går ju inte altid göra allt, något säger mig med att jag inte hade varit ett uppskattat resesällskap haha.


Kommentarer
Från: Fnulan

Det var så roligt att få träffa dig!

2012-04-30, kl 09:01:49
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<