I want candy

2012-04-11, kl 12:18:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bye bye fatso
Jag är ingen godisfantast om man säger så, jag blir sällan sugen på det och äter det ännu mer sällan. Men allvarligt talat så har till och med jag svårt att hålla fingrarna borta efter påskhelgen, vårt "gotteskåp" är så fullt just nu att vi får gömma godis på alla möjliga ställen för att få plats med det. Skit enkelt att gå ner i vikt nu, eller inte...
Hade inte vart för att pappan i familjen hade mördat mig på grund av socker abstinens hade jag slänt ut alltihop men ja det går ju som sagt inte, detta är alltså det godiset vi har kvar efter påskhelgen när flickorna och pappan i familjen ätit godis i princip varje dag nu i påsk och även mamman i familjen har nallat en bit då och då. Det är skit svårt att hålla fingrarna borta kan jag tala om men efter att ha tittat på bilden en stund infinner sig ett mildare illamående istället. Jag får väl tänka på bilden när suget faller på för det här är ju sjukt!

Kommentarer
Från: Petra

OJ! Tur vi inte har ngt sånt hemma.

2012-04-11, kl 23:01:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Sanna

Oj, det var godis det!



Kram Sanna

2012-04-11, kl 23:50:06
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<