Hur svårt ska det vara att bli av med detta

2012-04-26, kl 20:15:37 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Är fortfarande förkyld som sjutton och börjar få lite smått panik nu eftersom jag missat en hel vecka på praktiken, jag är liksom inte lite lagom förkyld utan så där super-mega-dunder-förkyld. Det får bli en hemma dag i morgon med, har lite möten och sånt i skolan bara men sen får det bli hemma plugg för jag tror verkligen inte kroppen orkar med åtta timmar på praktiken. Jag tror inte dom vill ha dit mig ändå så som jag slänger baciller runt omkring mig när jag hostar, nyser och snörvlar.

Nu ska jag ta en riktigt varm dusch njuta av hur skönt det är att andas när det börjar ånga haha, hade ju gärna varit frisk till bloggminglet med men det verkar inte bli så. Får väl ta mig en bit cheesecake till och tycka synd om mig själv en stund ikväll, slänga på en film och försöka tigga mig till en fotmassage med lite tyck-synd-om-mig prat *blink blink*


Kommentarer
Från: Johanna

Jobbigt att va sjuk så länge :( krya på dig! Ta reda på om du måste göra några extrapass på praktiken, så du inte riskerar att inte bli godkänd.

2012-04-27, kl 19:31:31

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<