Halvtidsbedömning

2012-04-17, kl 07:13:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Plugghäst

Idag är det dags för halvtidsbedömning så min lärare kommer till praktiken, nu gjorde jag och handledaren bedömningen igår och jag är glad över att min handledare tycker att jag sköter mig riktigt bra än så länge. Vi får se vad läraren har att säga men det ska nog gå bra det med, känner mig lite nervös inför det ungefär som inför kvartsamtalen i mellanstadiet haha. Nej men det bli bra, hanledaren är nöjd och jag är nöjd det är väl huvudsaken kan jag tycka.


Kommentarer
Från: Solan

Visst är det jobbigt att ha sådana möten. Får ont i magen vid bara tanken. Lycka till nu.

2012-04-17, kl 11:28:42
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Från: Sophie

Åh vad roligt! Stort tack! Har varit så mkt här nu så jag hade glömt att kolla! Vad glad jag blir! Mailar. Kram

2012-04-17, kl 22:00:30

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<