Fy för tidiga mornar

2012-04-07, kl 06:02:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Praktik 06:45-16:00 och inte ett dugg taggad för det kan jag tala om, tidiga mornar är absolut inte min grej och att det är självaste påskafton och att man ska "slava" (okej det var väl lite att ta i) gratis gör inte saken bättre. Jag kan inte fira påsk med min familj och jag kan inte jobba och få bra betalt för det heller, hade jag jobbat så hade jag sovit till två ungefär och sen fortfarande haft tid att äta påskmiddag på. Istället får jag ha praktik och sen komma försent till mammas kombinerade påskmiddag och kalas.

Skit surt, det är jag väldigt ärlig med för jag tycker det är vansinnigt att tvinga någon att ha praktik en storhelg. Långa dagar både påskafton och påskdagen nu och lika lång på Bellas födelsedag, som sagt värdelöst!

Nu har jag klagat av mig lite så nu rycker jag upp mig igen...


Kommentarer
Från: Emma

Väldigt skumt och dåligt att behöva ha praktik på en storhelg ??

Så ska det inte vara tycker jag :/

2012-04-07, kl 09:20:45
URL: http://emmaengstrom89.blogspot.com
Från: Solan

Praktik på en storhelg?? De är inte roligt.

2012-04-07, kl 16:12:14
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<