Får rysningar

2012-04-15, kl 20:29:20 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Burlesque går på TV1000 DRAMA nu och jag får rysningar över hela kroppen, givetvis är det av den bra sorten. Älskar den filmen och skulle säkert kunna se den hundra gånger, det är nog tur att flickorna lagt sig annars hade grannarna fått stå ut med min skönsång hela kvällen till filmen.

Har ni några favoritfilmer? Jag har en hel bunt jag kan se tusentals gånger som jag aldrig tröttnar på, bland annat burlesque, queen of the damned, grease & boondock saints. Ingen idé att nämna fler för listan blir meterlång i så fall haha.


Kommentarer
Från: Solan

Nobody puts Baby in a corner

2012-04-16, kl 10:55:01
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<