Den här dagen började ju bra...

2012-04-20, kl 14:10:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Inte nog med att jag är förkyld så det bara smäller om det och halsen fortfarande värker, jag startade dagen med ett tre timmars gallstensanfall och känningarna håller i sig än. Att Jonny var på jobbet gjorde ju inte saken bättre heller, men det löste sig ganska bra med barnen ändå. Harley sov och jag var en superdålig mamma och parkerade barnen framför disney chanel med morgondagens lördagsgodis, dom tittade till mig ibland men förstod att jag hade ont och skötte sig faktiskt exeplariskt mina små trollungar.

Jag fattar inte varför det inte bara kan sluta någon gång, är jag verkligen så hemsk så jag förtjänar det här. Inte många dagar kvar tills jag ska träffa kirurgen nu så jag hoppas verkligen han godkänner en operation för jag kan inte ha det så här längre. Är bara riktigt lättad över att det löste sig bra idag i alla fall, och det kändes som att det var en helt okej situation att muta barnen med godis i.


Kommentarer
Från: Jenie

Jag hade också svin ont i halsen kunde knappt svälja eller prata känndes som jag svalt taggtråd. men köpte Mucoangin 20mg smärtstillande vid halsont dom var skit bra och lindrade efter bara 1 dag och nu är halsontet helt borta..

2012-04-20, kl 14:50:08
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<