Dagis dags igen

2012-04-24, kl 08:15:31 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Ny dag och dags för trollungarna att gå till dagis igen, Harley får följa med mig till skolan idag och hjälpa mig med lite arbeten. Jag är fortfarande förkyld som en tok och kan inte gå till praktiken men att vara sjuk nu har en helt ny innebörd än vad den hade förr, det finns inte längre tid att slappa på soffan och kurera sig istället ska man flänga runt på alla möjliga ställen och göra både det ena och det andra.

Känns jätte tråkigt att missa praktiken idag igen men jag tror inte dom uppskattar om jag kommer dit och hostar på alla patienter och snorar ner dom lite grann, speciellt inte dom infektionskänsliga om man säger så. Det är som det är, fördelen är ju att jag hinner åka ner till skolan idag och göra det jag ska även om jag hellre hade legat i soffan med en filt och en stor kopp te.


Kommentarer
Från: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Krya på dig... jag hostar oxå som en tok och hoppas bli bättre snart!!

2012-04-24, kl 10:11:21
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Från: Hanna

Starkt av dig att våga skriva ut om vad som har hänt.. Du verkar vara en otroligt bra Mamma och ta nu väl hand om dig själv och mys med din fina familj ! Kramar

2012-04-24, kl 22:41:04

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<