You should se me now!

2011-09-09, kl 17:30:35 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

I gymnasiet hade jag en lärare som ringde hem till mina föräldrar och sa att han tyckte jag behövde prata med en psykolog eftersom jag alltid såg så dyster ut och gick klädd i svart hela tiden, ja jag gick i gymnasiet, hade honom som lärare och svart är min färg. Egentligen behöver jag väl inte förklara mig men både jag och mina föräldrar tycker att det var en rätt dryg anledning att ringa hem och säga så, skit samma det är inte det jag vill komma till ändå.

Han skulle se mig idag, en vandrande påskasmällare! Iom att vätterhem kom hit idag en timme på morgonen och sen har telefonen ringt hela dagen så har jag inte sovit så där jätte bra, satte larmet så det bara skulle vara att gå direkt och hämta barnen. Men vad gör jag istället? Jo jag snoozar inte bara en utan två gånger, fick slita åt mig närmsta plagg och små jogga upp till dagis men i tid kom jag iaf.

Halvvägs dit märker jag vad jag har på mig, gula leggings, oranget långlinne, grön munkis och rosa foppatofflor. Så jäkla härlig kombo så det är inte sant, måste säga att jag skämdes en smula när jag gick igenom centrum men förhoppningsvis var det någon som fick sig ett gott skratt.


Kommentarer
Från: Sarah

Oh vad jag känner igen mig.. Som när man ska springa ut med hunden och inser när man kommit ut att det kanske ser lagom roligt ut med "hemma sittar kläderna" dvs de trasiga legginsen och ett riktigt gammalt slitet linne och barfota. Fortfarande morgonfrillan och gårdagens smink ^^

2011-09-09, kl 18:53:40
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<