Tillbaka till vardagen

2011-09-27, kl 13:48:29 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Idag började Jonny jobba igen, kändes lite halv konstigt måste jag säga. Det är ju jag som brukar jobba och inte han, men det är ju så mysigt att vara hemma med barnen med. Dagen har gått bra än så länge, men det kanske beror på att jag inte varit helt själv med barnen än. Michelle, Novalie och Lisa bestämde sig för att ta ett spontan besök här, det gillar vi.

Nu ska jag vara lite social och försöka städa samtidigt, mina fina arbetskamrater kommer om en timme och även att det var kliniskt rent här igår så ser det ut som ett bombnedslag idag. Jag tror inte någon som kommer hit tror på mig när jag säger att det var undanplockat, dammsuget och skurat här igår.


Kommentarer
Från: Anonym

Jag tror dig! Städar konstant känns det som men ändå ser det alltid lika illa ut.. Kan bero på att vi har alldeles för mycket saker för en liten 1:a men ändå :O

2011-09-27, kl 16:00:47

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<