Snart kommer bb hemvård

2011-09-22, kl 13:43:28 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Harley 2011

Helt plötsligt ringer telefonen idag och det är bb hemvård igen (dom ringde en gång i morse med för att kolla att allt gick bra), dom kommer hit en sväng för dom upptäckte att ingen vägt Harley sen han föddes. Och jo det stämmer ju, jag sa det till läkaren igår när han frågade vad han vägde men det glömdes bort av oss allihop sen och jag tänkte inte mycket mer på det eftersom vi ska in till bb hemvård i morgon och väga honom och göra dom andra testerna.

Men nu ska lillfisen få lite mat, han ligger och smågnäller lite här brevid så det är bäst att göra honom nöjd.


Kommentarer
Från: jennie

Så sööööt :-)

2011-09-22, kl 14:58:08
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/
Från: Emma

Ammar du honom?? Sån liten guldklimp. så sööt!

2011-09-22, kl 15:28:05
Från: Sara, mamma till tre små troll

Emma: Nej jag har pumpat och pumpat men det kommer inte en droppe så innan vi åkte hem från sjukhuset fick jag tabletter för att det inte skulle komma igång heller, det har ju inte fungerat med flickorna heller så det gör mig faktiskt inte så mycket. Dom mår ju lika bra av ersättning med :)

2011-09-22, kl 15:47:25
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Lollo

Stort GRATTIS till den lille :D

2011-09-22, kl 22:04:43
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Oj vad jag missat! WOW! Grattis, sötnosen. Har knappt kollat en blogg på flera veckor....... :-)

2011-09-23, kl 13:03:14
URL: http://skrotmamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<