Morgon mys

2011-09-23, kl 09:45:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Sitter i soffan och myser framför barnkanalen med mina flickor, måste passa på medans pappa och lillfisen sover. Dom första nätterna har jag tagit Harley på natten och fått sova på morgonen och inatt testade vi att göra tvärtom, men det var nog både första och sista gången vi gjorde så känner jag. Har verkligen fått tjata på Jonny för att han skulle gå upp inatt, två gånger per natt vaknar Harley och jag kan tycka att det är väl inte så farligt men medans vi fortfarande är hemma båda två så delar vi upp det.

Men att behöva tjata och vakna till helt själv för att få upp Jonny är ju lika jobbigt som att gå upp själv så i morgon tar jag sovmorgon med lillfisen igen och Jonny får gå upp på morgonen.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Haha, varför känner jag igen det där?



"Jamen älskling, du kan jobba om du vill så tar jag föräldraledigt!". NO WAY! Det skulle aldrig funka...! Ska jag tjata på honom halva nätterna då, och själv vakna flera gånger varje natt för att barnen vaknar, sen går upp och jobba 8-9 timmar varje dag? Haha, neej... de funkar inte!

Conny är nämligen likadan. Han vaknar inte förrän jag petat på honom, tjatat och gnatat och DÅ går han upp o gör välling. Men då är jag redan vaken liksom... så jag tar det istället... :)

2011-09-23, kl 11:06:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<