Klumpen i magen bara växer

2011-09-06, kl 07:36:48 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Jadie 2011

Och nej jag pratar inte om Pyret nu, det ringde förra veckan från sjukhuset och dom hade fått en avbokning så i morgon är det dags för Jadies operation. Vet inte hur länge vi hade fått vänta om avbokningen inte kommit in för de är ju inte snabba direkt när det kommer till vården men nu hade vi iaf lite tur.

Fick hem papper om att operationen är i morgon och idag skulle jag ringa om vilken tid vi får, det är ju ganska viktigt att veta eftersom hon inte får äta innan och blir det för sen så måste vi avboka vi med. Lycka till att säga till ett litet barn att hon inte får äta på flera timmar, ringer iaf det där numret som det står att jag skulle ringa på morgonen idag och vad händer? Jo det är bara en dator som pratar med mig och säger att dom ringer upp vid fem över två idag.

Skit kul med tanke på att jag har jobbat och ska jobba inatt med, jag behöver sova eftersom jag inte kommer kunna gå och lägga mig i morgon då jag vill vara med när Jadie ska sövas osv. Är jätte nervös för min lilla skruttas skull och inte blir det bättre av att fortfarande inte veta när vi ska dit, tycker det är skit dåligt att det ska ta så många timmar innan de ringer upp om en sån sak. Varför ska man ens ringa själv då om man ändå inte får veta något?

Nu ska jag iaf försöka sova, det lär behövas idag med tanke på att jag måste gå upp sen för att hämta barnen, jag måste hålla mig vaken i morgon för operationen och allt. Nej sova det får jag göra när jag dör.


Kommentarer
Från: Anonym

Förstår dig nästan, är själv gravid i ca 12 veckan och har jag fått någon tid hos en barnmorska? jo det har jag iof mitt första besök när jag är i vecka 15, hur normalt är det? har svårt med att gå och lyfta saker pga smärta men ändå skjuter dom på tiden

2011-09-06, kl 08:32:09
Från: Caroline

Hoppas att allt löser sig på bästa sätt!

Kram

2011-09-06, kl 10:54:56
Från: Sarah

Hoppas allt blir bra för lilla skruttan nu!

2011-09-06, kl 14:27:57
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: sabina

hej!

vad ska jadie opereras för?

stackarn.. så söta barn du har..=)

2011-09-06, kl 18:58:31
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Hon ska göra en tunntarmsbiopsi för att kolla hur mycket skada hennes tarmar tagit av hennes gluten, sen behövs den med för att få på papper att det är gluten hon har så hon kan börja få rätt mat på dagis.

2011-09-06, kl 23:19:52
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<