Jävla skit avlopp

2011-09-08, kl 20:58:12 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Titt som tätt händer det att det bubblar upp massa brun/svart vatten i diskhon, vi har pratat med bovärden om detta innan men han gör ju som vanligt inget. Helt plötsligt idag bubblade det till som vanligt och diskhon var fylld, bara några minuter senare var vattnet borta igen men golvet var fullt med vatten. Då hade vattnet från diskhon runnit tillbaka och istället bubblat upp i diskmaskinen som förövrigt var full med ren disk som jag skulle plocka ur så fort det svalnat.

Härligt eller hur?

Okej att bovärden är skit här men jag måste säga att när jag ringde in det som ett akut fel nu eftersom bovärden gått hem för dagen och kontoret var stängt så gick det jäkligt fort, tänk om man kunde ringa dom varje gång istället. Nissarna kom efter en halvtimme och var här en timme och höll på, tyvärr kunde dom inte få bort stoppet med sin maskin men dom ringde en spolbil (har jag för mig att det hette) som ska komma om en stund och sen hoppas jag på att problemet är löst för alltid.


Upd: Spolbilen var även den här i lite över en timme men det gick inte att lösa så i morgon kommer vätterhem med någon annan maskin och ska försöka ordna det.


Kommentarer
Från: Sarah

Men fy vad äkligt! Minns när vi bodde på öxnehaga att det var massa problem med att bovärden typ inte orkade ta tag i problemen.. Om inte annat tar det alltid väldigt lång tid känns det som! Hoppas det löser sig nu!

2011-09-09, kl 00:50:05
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Linda

Vi hade översvämning på våran bottenvåning 3 - 4 ggr under ca 10 dagar förra sommaren.. Och har redan haft vår första för i år.. Så jävla äckligt är det! Fuskbygge hela skiten!

2012-04-14, kl 23:50:18
URL: http://lindasalltelleringet.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<