Inatt kommer jag sova som en kung

2011-09-26, kl 21:44:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shopaholic

För ungefär två veckor sen skruvade vi ner vår säng för jag inte vågade sova i den längre, mitt stommen höll på att gå av och jag trodde verkligen den skulle braka ihop vilken sekund som helst (det går ju inte göra några barn i en sån säng haha). Sen dess har vi sovit på madrasser på golvet, gamla slitna madrasser som nu också är fulla med foster vatten. Men idag mina vänner köpte vi ny sängstomme, resårbotten och bäddmadrass. Vi kör på 160 madrass nu så får Harley (nu höll jag på att skriva Pyret igen) plats med vaggan precis brevid mig.

Nu ska jag hjälpa mäster skruvaren Jonny boy så vi får ihop allt idag med, gu va gott det ska bli att lägga sig sen. Förresten så fick Jonny nya täcken och kuddar av min lilla mamma i födelsedagspresent idag och jag har splitter nya sängkläder som ligger här och väntar så allt blir verkligen helt nytt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<