In och ut

2011-09-16, kl 22:33:32 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Gravid med Harley

Mina dagar ser precis likadana ut just nu, in på kontroll allt ser bra ut ingen bebis vill komma. Hem igen äta en bit och sova en stund, sen börjar det om med ny kontroll igen. Det finns liksom inget mer att skriva så jag kommer nog inte tråka ut er med fler uppdateringar förrens det faktiskt händer något här, nu blir det en bit mat och sen ska jag lägga mig igen. Är otroligt trött hela tiden och sover bort mest hela dagarna känner jag men jag orkar liksom inte göra annat just nu.


Kommentarer
Från: Jenny

Tänker på er!!!

2011-09-16, kl 23:49:33
Från: Jenny

Tänker på er!!!

2011-09-16, kl 23:49:53

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<