Hemma på permis

2011-09-15, kl 13:17:10 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Gravid med Harley

Klockan två ska jag vara tillbaka på förlossningen för kontroll och sen verkar det som att jag måste stanna där fast jag hellre vill hem, känner inte alls för att lunka runt på förlossningen en hel evighet med eller utan värkar men så blir det nog ändå. Har fått lite antibiotika i tablettform iom infektionsrisken och att pyret är tidig, sen blir det mer tabletter vid två fattade jag det som och när värkarna börjar får jag det i dropp istället.

Usch och fy för att vara inne på förlossningen så länge, har fått ett rum där inne nu med som jag verkligen inte vill men hellre det än uppe på bb. Jaja vad gör man då, hoppas det går fort nu så jag slipper går runt så här länge är inget vidare sugen på att gå inne på förlossningen som sagt och jag ser faktiskt inte fram emot alla kontroller med rump termometern heller.

Hepp om man skulle ta sig ett litet race här hemma innan jag ska tillbaka och se om värkarna behagar komma.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Oh, lycka till nu! När jag väntade Lili gick vattnet i v. 36+3. Jag fick ligga inne med antibiotika och ta tempern fram till v. 37+0 innan jag blev igångsatt.

2011-09-15, kl 18:17:57
URL: http://beabus87.blogg.se/
Från: Caroline

Oj jävlar! Bebis kanske kommit ut nu:)

2011-09-15, kl 21:36:47

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<