Det blev inte riktigt som vi tänkt oss

2011-09-03, kl 13:58:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Mina förvärkar satte käppar i hjulet för oss igår så vi fick hoppa över bion, men inte blev kvällen mindre bra för det. Först var vi ute och åt middag och hade det mysigt sen bestämde vi oss för att hyra film istället eftersom jag hade så ont, allt som allt så var kvällen helt underbar och jag uppdaterar mer senare men nu måste jag iväg och köpa tidningen. En liten fågel viskade i mitt öra att vi är med idag...


Kommentarer
Från: Caroline

Vad bra att ni fick mysigt ändå utan bio. Har ju inte en susning om hur förvärkar känns, men låter ju inte behagligt.



Vilken tidning? Nu blir jag nyfiken!;)

2011-09-03, kl 14:19:24
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det är som hemsk mensvärk :(



Vi är med i jönköpingsposten :) Ska ta kort och lägga upp här sen.

2011-09-03, kl 16:28:19
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<