Vi lever!

2011-10-17, kl 10:36:33 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Det är knappt men jo nog lever vi allt, hade en helt fantastik dag igår men jag är fortfarande helt slut. Halv två var vi hemma inatt och då skulle Harley ha mat och bytas på, påsar skulle in osv. Det tog ju en stund innan vi äntligen kom i säng inatt och inte sover barnen längre för att vi är trötta, men det är så värt det. En hel dag med Annika och hennes små knottar, shopping, lek och så klart massa bekanta ansikten som man velat träffa länge.

Ni ska få se bilder både från mässan, det som inhandlats, goodiebags mm. Men först ska flickorna få sina presenter eftersom dom fick stanna hemma den här gången, sen måste jag nog försöka sortera korten lite. Jag ser ut som världens riksnörd på varenda foto haha, får sluta va så glad för det är mitt helt psykotiska leende som förstör alla bilder. Tro mig ni fattar vad jag menar när bilderna kommer sen haha.


Kommentarer
Från: i min lilla lilla värld

Om 2 helger är det min tur för mässa

2011-10-17, kl 13:36:54
URL: http://saratilling.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<