Vad skönt det är att sätta sig ner i en ren lägenhet

2011-10-11, kl 19:03:50 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Alla kläder är invikta, leksakerna bortplockade från golvet och lägenheten är dammsugen. Nu ska jag sätta mig ner och bara njuta av tytnaden några minuter innan huliganerna kommer hem igen, tror vi ska ta en riktig myskväll idag med lite gott i soffan. Imorgon kommer mamma hit på fika och efter det blir det öppna föskolan med barnen, senare på dagen får vi ännu mer fin besök så jag känner på mig att i morgon blir en fantastisk dag.


Kommentarer
Från: Sarah

Sv: Ja det kan vara bra att kolla upp det får du det igen så kan man ta diklofenak mot det om du har det hemma. Annars om du vill ha så har jag som jag kan skicka med Michelle isf ;)

Nu har vi ju redan en litenm krabat här hemma så mops får tyvärr vänta lite tror jag :D

2011-10-11, kl 20:45:45
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<